Friday 8 January 2016

PSALM 5: NUWE TESTAMENTIES VERTOLK.


PSALM 5: NUWE TESTAMENTIES VERTOLK.

 

1933 Afrikaanse Bybelvertaling.

 

© SA Bybelgenootskap.         Nuwe Testamentiese Vertolking.

 

Gebed by die more-offer.                Vrymoedige gebed.

 

Psa 5:1  Vir die musiekleier; met fluite.

 ‘n Psalm van Dawid.

Psa 5:2 o HERE, luister na my woorde, Ek weet dat Jesus Christus my regverdig

                                                                         verklaar het, daarom is ek seker dat U

 let op my versugting.                                 na my smeekgebed, luister.

 

1Jn 5:14  En dit is die vrymoedigheid wat ons teenoor Hom het, dat Hy ons verhoor as ons iets vra volgens sy wil.

 

Psa 5:3 Gee ag op die stem van my hulpgeroep, U regverdigmaking gee my die

 my Koning en my God,                                      vrymoedigheid om tot U te nader,

 want tot U bid ek.                                               want U woord sê: bid sonder ophou.

 

Psa 5:4 In die môre,                                              Ek sal daagliks,

 HERE, sal U my stem hoor;                               maar in spesifieke

in die môre sal ek dit                                            omstandighede U

 aan U voorlê en afwag.                                      in my binnekamer, privaat, opsoek.

 

 

 

Psa 5:5 Want U is nie ‘n God wat behae het     Jesus Christus, U het gesê:

 in goddeloosheid nie;                                           iemand wie U liefhet, het ook            

 die kwaaddoener sal by U nie vertoef nie.       die Vader lief en U sal Immanuel  

                                                                                   wees: God by ons.

 

Psa 5:6 Die onsinniges sal voor u oë                  Maar die ongelowiges sal nie               

nie standhou nie;                                                    U oordeel vryspring nie. Hulle sal

U haat al die werkers van ongeregtigheid.          verlate agter gelaat word.

 

Psa 5:7 U sal die leuensprekers laat omkom;   U is genadig, maak ook regverdig,

 van die man van bloed en bedrog                       daarom sal alle ongelowiges wat U

het die HERE ‘n afsku.                                            gesag uitdaag, omkom.  

 

 

Psa 5:8 Maar ek,                                                     Deur U oorvloedige genade

deur die grootheid van u goedertierenheid       mag ek u met vrymoedigheid

 mag ek in u huis ingaan,                                      nader. Die plek van ontmoeting

my buig na u heilige tempel, in u vrees.    is oral, en nie net tot die kerk beperk nie.

 

 

Psa 5:9 HERE, lei my in u geregtigheid            My gebed is: Here Jesus laat    

 om my vyande ontwil;                                          my onberispelik optree,

 maak u weg voor my reg.                               sodat ek sout van die aarde kan wees.

 

 

Psa 5:10 Want in hulle mond                         Gee my betroubare gedrag om

 is niks betroubaars nie;                                   alle ongelowiges se paaie wat ek

hulle binneste bring onheil;                             kruis U Evangelie waardig te wees.

 hulle keel is ‘n oop graf;                                   Help my Here Jesus, om ‘n     

 hulle maak hul tong glad.                                eerbare getuie vir U te wees.

 

 

Psa 5:11 Verklaar hulle skuldig,                    Ek bid vir alle ongelowiges dat hulle

o God! Laat hulle val deur hul planne;          U sal ontmoet, dat hulle U  offer aan

 dryf hulle weg oor die menigte van hul oortredinge,    die kruis sal begryp

 want hulle is wederstrewig teen U.                                         en tot inkeer kom.

 

Psa 5:12 Maar laat húlle almal bly                Hoe dankbaar is ons, U kinders,

 wees wat by U skuil;                                   dat U ons deur die genade uitverkies het

 laat hulle vir ewig jubel,                                  dat ons  U kan loof en liefhê,

 en beskut U hulle;                                             want ons heil is by U

 en laat in U juig die wat u Naam liefhet.      en ons dankbaarheid is net tot U gerig.

 

 

Psa 5:13 Want U seën die regverdige, o HERE,   Hoe wonderlik om te weet; U het

 U omring hom met welbehae soos met ‘n skild.  ons uitverkies vir ‘n ewige                                                                                              

                                                                                      bestemming.

 

No comments:

Post a Comment