Thursday 7 January 2016

PSALM 4: NUWE TESTAMENTIES VERTOLK.


 

PSALM 4: NUWE TESTAMENTIES VERTOLK.

 

1933 Afrikaanse Bybelvertaling.

 

© SA Bybelgenootskap.         Nuwe Testamentiese Vertolking.

 

n Aandlied.                                                        ‘n Loflied!                                                          

Psa 4:1  Vir die musiekleier;

met snaarinstrumente.

‘n Psalm van Dawid.

 

Psa 4:2 As ek roep, verhoor my,              Hoor my smeekgebed, Here Jesus,

 o God van my geregtigheid!                     U het my regverdig verklaar!    

In benoudheid het U vir my ruimte gemaak; Ek kan in benoudheid  

                                                                                     op  U  staatmaak,

 wees my genadig, en hoor my gebed!              daarom my smeekgebed.

 

Psa 4:3 o Manne,                                                Skynheiliges,

hoe lank sal my eer tot skande wees?             julle beskinder my, en

 Hoe lank sal julle die nietigheid liefhê,        soek my ondergang deur

die leuen soek? Sela.                                          onwaarhede omtrent my te versprei.

 

Psa 4:4 Weet tog dat die HERE                      Ek weet dat as God vir ons is,

 vir Hom ‘n gunsgenoot afgesonder het;       wie kan enige beskuldiging teen my

                                                                           inbring,

die HERE hoor as ek Hom aanroep.            want u verklaar my regverdig.       

                                                                                                

 

 

 

Psa 4:5    Sidder, en moenie sondig nie;     Skynheiliges maak my kwaad

spreek in julle hart op julle bed,       maar U wil my kalmeer,

en wees stil. Sela.                                 want U bepaal my lot.   

 

Psa 4:6 Offer offerandes van geregtigheid    Jesus Christus, U is vir my geoffer,  

 en vertrou op die HERE.                                  daarom vrees ek nie.

 

Psa 4:7

 Baie sê:                                                                           Skynheilige sê:

Wie sal ons die goeie laat sien?                                  ons spog

                                                                                           met ons rykdomme,

Verhef oor ons die lig van u aangesig, o HERE!     want ons het dit self bewerk.

 

Psa 4:8 Groter vreugde                                            My vrede vind ek in my verlossing

het U in my hart gegee                                                    in Jesus Christus, en dit

as wanneer hulle koring                                           is meer werd as al die rykdomme

en hulle mos oorvloedig is.                                             van die wêreld.

 

Psa 4:9 Ek wil in vrede gaan lê                                       Die salige wete dat ek gered en

                                                                                                gereinig is deur Jesus bloed    

 en meteens aan die slaap raak;                                       laat my in vrede slaap,

want U, o HERE,                                                                 want in U hande, o Here,

alleen laat my in veiligheid woon.                                    is ek veilig vir tyd en ewigheid.

No comments:

Post a Comment