Tuesday 5 January 2016

PSALM 3: NUWE TESTAMENTIES VERTOLK.


 

 

PSALM 3: NUWE TESTAMENTIES VERTOLK.

 1933 Afrikaanse Bybelvertaling.

 

© SA Bybelgenootskap.                     Nuwe Testamentiese Vertolking.

 ‘n Môrelied                         God spreek my vry deur Jesus bloed.

 

Psa 3:1  ‘n Psalm van Dawid

toe hy gevlug het vir sy seun Absalom.

 

Psa 3:2 o HERE,                                                 Here Jesus Christus

hoe het my teëstanders vermenigvuldig!      Ek word oorweldig deur

Baie staan teen my op.                                      vyandiges.

 

Psa 3:3 Baie sê van my:                  Sommige verag my weens my geloof

Daar is geen heil vir hom by God nie. Sela.  in U, en betwyfel ook
                                                                                                            
                                                                                             die egtheid   daarvan. 

 

Psa 3:4 Maar U, HERE,                                   Maar by u vind ek vrede,

is ‘n skild wat my beskut,                  want U skenk my die reg                                           

my eer en die Een wat my hoof ophef.         om u kind genoem te word.

 

Psa 3:5 Luid roep ek die HERE aan,               Ek bid angstig tot U,   

en Hy verhoor my van sy heilige berg. Sela.   en U sê, bid en vir julle sal                                                                  gegee word.                                                                                  
 
Psa 3:6 Ek het gaan lê en aan die slaap mag raak;  Nou kan ek rustig gaan                                                                slaap,

ek het wakker geword, want die HERE ondersteun my. want Jesus u beskerm                                                                              my.

 

Psa 3:7 Ek sal nie vrees vir tien duisende van mense   Wat sal ons  van         
                                                                         hierdie aanslag se:                  
wat rondom teen my gereed staan nie.  as God vir ons is, wie kan teen ons wees.          

                                                                                               

 

Psa 3:8 Staan op, HERE;                          Herinner my, Here Jesus, aan u  woorde:                                                 

verlos my, my God!                                               aan God kom die wraak toe.

 Want U het al my vyande            Ek hoef niks te doen nie, want alle sake is in                                                     

op die kakebeen geslaan;                                     U hande. U tree vrymagtig op.

U het die tande van die goddelose stukkend gebreek.

 

Psa 3:9 Die heil behoort aan die HERE;      Alle lof kom U toe wat op die troon sit,             

laat u seën wees oor u volk! Sela.                  daarom word u met blydskap aanbid en gedien.

No comments:

Post a Comment