Wednesday 13 January 2016

PSALM 11: NUWE TESTAMENTIES VERTOLK.


 

PSALM 11 : NUWE TESTAMENTIES VERTOLK.

 

1933 Afrikaanse Bybelvertaling.

 

© SA Bybelgenootskap.                                         Nuwe Testamentiese Vertolking

 

Wees nie kleingelowig nie!                              Die Here God is regverdig.     

 

Psa 11:1  Vir die musiekleier.

 ‘n Psalm van Dawid.

 

By die HERE skuil ek.                      Sommige van my vriende adviseer my

                                                                  om van kwaadwilliges weg te bly,

 Hoe kan julle dan vir my sê:                              maar hoe kan ek,

  Vlug na julle berg soos ‘n voël!     want ek stel my vertroue net in die Here Jesus.

 

 

Psa 11:2  Want kyk, die goddelose span die boog; Ek is bewus dat sommige mense

 hulle het hul pyl op die snaar reggesit                    nie van my hou nie;

 om in die donker te skiet na die opregtes van hart.  en my naam beswadder.

 

Psa 11:3  As die fondamente omgegooi word,   Hulle beskuldig my valslik.

 wat kan die regverdige doen?   Maar ek weet: wie kan my beskuldig? want,

                                                          Christus Jesus het my regverdig verklaar.

 

Psa 11:4  Die HERE is in sy heilige paleis;  Heilig, heilig, heilig is die Here God,

 die troon van die HERE is in die hemel;   die Almagtige,

 sy oë sien, sy ooglede toets die mensekinders. wat was en wat is en wat kom!

 

 

Psa 11:5  Die HERE toets die regverdige;   Ons weet: beproewing bring loutering;

 maar sy siel haat die goddelose                    en loutering suiwerheid

 en die wat geweld liefhet.                               van geloof.

 

Psa 11:6  Hy sal op die goddelose vangnette,  Maar wat die ongelowiges aangaan:

vuur en swawel laat reën;                                   skep Hy die geleentheid om hulle

 en ‘n gloeiende wind sal die deel van hulle beker wees.      van sonde te bekeer.

 

Psa 11:7  Want die HERE is regverdig;              Daarom bid ek vir elke ongelowige,

 Hy het geregtighede lief;                                      elke kwaadwillige en teenstander

die opregtes sal sy aangesig sien.                dat hulle vrede in u sal vind, Here Jesus.

No comments:

Post a Comment