Monday 18 January 2016

PSALM 15 NUWE TESTAMENTIES VERTOLK.


 

 

PSALM 15 NUWE TESTAMENTIES VERTOLK.

 

1933 Afrikaanse Bybelvertaling.

 

© SA Bybelgenootskap.                    Nuwe Testamentiese Vertolking. Afkorting: NTV

 

WIE MAG VERTOEF IN U TENT, o HERE!                             GOD IS IN ONS.

 

Psa 15:1  ‘n Psalm van Dawid. HERE,

wie mag vertoef in u tent?                               Wie het die reg om God

Wie mag woon op u heilige berg?                  se teenwoordigheid op te soek?   

                                                                       Het ‘n bevlekte sondaar dié reg?

 

Psa 15:2  Hy wat opreg wandel       God het Christus, die onberispelike Offerlam,

 en geregtigheid doen,                   gestuur, en Hy het gedoen wat reg is in God se oë,

 en wat met sy hart die waarheid spreek;  sodat ek sonde vergifnis ontvang het,

                                                                  en nou het ek, uit genade, toegang tot God deur die       

                                                                  Heilige Gees wat in my woon.               

Psa 15:3  wat nie rondgaan       Nie in eie krag nie, o Heer,     

met laster op sy tong nie,   maar as gevolg van Jesus se redding,

 sy vriend geen kwaad doen      het ek my naaste lief,

 en geen smaadrede uitspreek      respekteer en koester ek my medemens,

 teen sy naaste nie;                   omdat U, Heilige Gees, in my woon,

 

 

Psa 15:4  in wie se oë die verworpene veragtelik is,     ek verag niemand nie,

maar hy eer die wat die HERE vrees;    aangesien Christus Jesus geen mens geminag het nie,  

 al het hy gesweer tot sy skade, hy verander nie; daarom is ek goedgesind teenoor almal. 

                                                                               As ek ‘n belofte gemaak het,

                                                                                        teenoor U en my medemens,

                                                                  hou ek dit in stand, al is dit tot nadeel van myself,

 

Psa 15:5  wat sy geld nie gee op woeker    my integriteit geniet die hoogste prioriteit,

 en geen omkoopgeskenk aanneem    ek vermy korrupsie en onwettige transaksies,

 teen die onskuldige nie.                 en moedig diegene wat geld wil leen aan

                                                           om by die regte instellings sake te doen,                      

                                                          sodat die wet hulle sal beskerm,

                                                           en hulle sodoende nie uitgebuit sal word nie.

Hy wat hierdie dinge doen, sal nie wankel in ewigheid nie. Wie kennelik daarvan bewus is

                                                                                              dat die Heilige Gees in hom woon,   

                                                                                        is altyd besig met ‘n heilige selfspraak,       

                                                                                     sodat die vanpaste Christelike gedrag  

                                                                                     geopenbaar sal word.

No comments:

Post a Comment