Thursday 28 January 2016

PSALM 21: NUWE TESTAMENTIES VERTOLK.


PSALM 21: NUWE TESTAMENTIES VERTOLK.

 

1933 Afrikaanse Bybelvertaling.

 

© SA Bybelgenootskap.                                Nuwe Testamentiese Vertolking.

 

Danksegging vir die oorwinning.          Ek is koning tot eer van God.

Psa 21:1  Vir die musiekleier.

 ‘n Psalm van Dawid.

Psa 21:2 o HERE, die koning is bly oor u sterkte, Here Jesus, u het u kinders

 en hoe baie juig hy oor u hulp!                              geroep tot ‘n dreërlei amp:

                                                                                  koning, prieter en profeet.

 

Psa 21:3  U het hom die wens van sy hart    Ek is geseënd omdat ek u

 gegee en die begeerte van sy lippe nie geweier nie. Sela.  koning kan wees.

                                                              U het my deur die geloof tot koning gesalf.

 

Psa 21:4 Want U kom hom tegemoet met seëninge Ek hou my oog gevestig op

                                                                                                      Jesus,

 van die goeie; op sy hoof sit U ‘n kroon van fyn goud. die leidsman en voleinder van  

                                                                                            my  geloof. Jesus Christius,

u het die kruis verdra, die dood oorwin en u sit aan die regterkant van die troon van God om as mede-koning oor almal en die helaal te regeer.

 

Psa 21:5 Die lewe het hy van U begeer; U het my geroep om waardig die

 U het hom dit gegee: lengte van dae, vir ewig en altyd.  Evangelie te lewe.

 

Psa 21:6 Groot is sy eer deur u hulp;     Ek weet my hulp kom net van u sodat ek

 majesteit en heerlikheid het U op hom gelê. soos ‘n gelowige koning sal optree.

 

Psa 21:7 Want U maak hom baie geseënd vir ewig; U seën my met die ewige lewe

 U maak hom bly met vreugde by u aangesig.  wat u, Jesus, vir my moontlik gemaak

                                                                                            het.

 

Psa 21:8 Want die koning vertrou op die HERE,    My vertroue is op u gegrond,

 en deur die goedertierenheid van die Allerhoogste  sodat ek die vrugte van

 sal hy nie wankel nie.                                               die Heilige Gees sal dra.

 

Psa 21:9 U hand sal al u vyande vind;                         Ongelowiges sal my koningskap

 u regterhand sal u haters vind.                                    noukeurig volg. 

 

Psa 21:10 U sal hulle maak soos ‘n vurige oond         Help, my Here Jesus dat ek aan

 as U verskyn; die HERE sal hulle                       die ongelowiges gedurende my  

verslind in sy toorn,                                                   koningskap van u liefde,   

 en vuur sal hulle verteer.                                              genade en redding sal getuig.

                                                 

 

                                                          

                                                                     

                                                                                   

Psa 21:11 U sal hulle vrug van die aarde af verdelg Ek bid vir die ongelowiges

en hulle nageslag van die mensekinders af weg

                                                                       Here Jesus dat hulle hul sal bekeer.

 

.    

 

Psa 21:12 Want hulle het U met onheil bedreig; Ek bid dat hulle om sondevergifnis

 hulle het ‘n listige plan uitgedink sonder om iets uit te rig.   by u sal pleit.

 

Psa 21:13 Want U sal hulle dwing om te vlug; Want u is ‘n genadige God

 met u boogsnare sal u mik op hulle gesig. wat behaë skep as sondaars hulle bekeer.                                                                                           

Psa 21:14 Verhef U, HERE, in u sterkte; U is tot alles instaat

 ons wil u heldekrag eer met psalmgesang daarom eer ek u.

 

No comments:

Post a Comment