Monday 18 January 2016

PSALM 16: NUWE TESTAMENTIES VERTOLK.


 

 

PSALM 16: NUWE TESTAMENTIES VERTOLK.

 

1933 Afrikaanse Bybelvertaling.

 

© SA Bybelgenootskap.                    Nuwe Testamentiese Vertolking. Afkorting: NTV

 
GOD DIE HOOGSTE GOED.                                GODDELIKE BEGRIP.

                    

Psa 16:1  ‘n Gedig van Dawid.

Bewaar my, o God, want by U skuil ek. Neem my angs in ag,

                                                                 Jesus, Christus,

                                                                want ek is so weerloos teen

                                                                vrees,          

                                                                 daarom my gebed dat U                                                      

                                                 begrip sal hê vir my innerlike nood.                                                        

 

 

                                                  

 

Psa 16:2  Ek het tot die HERE gesê: Ek het vir Jesus Christus gesê:

U is my Here; vir my is daar             Ek het U aangeneem  

 geen goed bo U nie.                      as my persoonlike Verlosser,

                                       daar is geen rede om beangs te wees nie,

                                    nogtans het lewensvrees my oorweldig.

 

                                                                             

Psa 16:3  Maar aangaande die heiliges Die alternatiewe

                                                               wat in die land,

wat op die aarde is, sê ek:  in U plek aangebied word, Here Jesus,

 

 Hulle is die heerlikes in wie al my behae is. so aanloklik vir die

                                                                        massa’s,

                                                            met diesulkes en hulle planne

                                                        kan ek my nie vereenselwig nie.

 

                                                                                                              

 

Psa 16:4  Die smarte van hulle   Mag ek nooit van die regte roete      

Wat ‘n ander god met gawes vereer, afwyk nie, Here Jesus,

sal menigvuldig wees;                   want ek wil net aan U lojaal bly.

ek sal hulle drankoffers van bloed Bewaar my van enige bedenklike         

nie uitgiet en hulle name  raad; van watter aard ookal,

op my lippe nie neem nie. sodat my integriteit bo verdenking sal

                                             bly.

 

 

Psa 16:5  Die HERE is die deel Here Jesus, U is die enigste één

 van my erfenis en van my beker; wat innerlike vrede en kalmte

 U onderhou my lot.                kan verskaf.

    

Psa 16:6  Die meetsnoere het vir my ‘n Pragtige landskap skenk U

 in lieflike plekke geval,                               aan my,

ja, my erfenis is vir my mooi.                ja, wat U gee is volmaak,

                                                alles om my heen is helder en mooi.

                       

 

 

Psa 16:7  Ek sal die HERE loof Ek kan en mag nie swyg nie,

wat my raad gegee het; want U lei my tot die regte insig in myself,

selfs in die nag vermaan my niere my. selfs as ek in die nag daaroor       

                                                             nadink,

                                              bly ek bewus van U teenwoordigheid.

 

 

 

Psa 16:8  Ek stel die HERE Ek weet U, Here Jesus, is altyd by my,

 altyddeur voor my; omdat U teenwoordig is,

 omdat Hy aan my regterhand is, sal my vrees wyk.

sal ek nie wankel nie.

 

Psa 16:9  Daarom is my hart bly Daarom is ek uitermate vol

 en my eer juig;                                   blydskap

ook sal my vlees                        en voel ek my

in veiligheid woon;               selfopgelegde vrees verdwyn.  

 

Psa 16:10  want U sal my siel U, Here Jesus, het uit die graf             aan die doderyk nie oorgee nie;    opgestaan,

U sal toelaat dat u gunsgenoot daarom sal ek ook uit die dood

verderwing sien nie.                          ontwaak.

                      

 

Psa 16:11  U sal my die pad U het my uit guns alleen gered

 van die lewe bekend maak; By U is daar uitbundige vreugde.

versadiging van vreugde U insigewende inwerking in my

 is voor u aangesig,           kan my van angs bevry.

 lieflikhede in u regterhand, vir ewig.

No comments:

Post a Comment