Wednesday 20 January 2016

PSALM 17: NUWE TESTAMENTIES VERTOLK.


 

PSALM 17: NUWE TESTAMENTIES VERTOLK.

 

1933 Afrikaanse Bybelvertaling.

 

© SA Bybelgenootskap.                                Nuwe Testamentiese Vertolking.

 

Gebed om redding.                                           Goddelike insig.                                   

Psa 17:1  HERE, hoor ‘n regverdige saak, Luister na my gebed, Here Jesus,

let op my smeking;                                         luister na my gevoel dat ek verontreg is,

luister tog na my gebed                                  luister na my noodkreet.          

 met onbedrieglike lippe.                           Luister na hierdie gebed,

                                                  wat in alle opregtheid gebid word, Here Jesus.

 

                        

Psa 17:2  Laat my reg van u aangesig uitgaan; U lei my dat ek nie kan aanspraak

 laat u oë regverdig sien.                                       maak op voorkeurbehandeling nie,

                                                                              want U oordeel oor menslike konflik,

                                                                                   is waterpas sekuur.

                                           

Psa 17:3  U het my hart getoets,           As U my gevoel van verontregting sou toets,

 dit in die nag ondersoek,                     selfs met alle gegewens in ag genome,

 U het my gekeur,                                  my wraak gedagtes sou evalueer,

                                               

 U vind niks nie; wat ek ook dink,  sou U raadgewing die enigste korrekte een wees.

my mond oortree nie.

 

 

 

Psa 17:4  Aangaande die handelinge van die mens, Ook andere se gemene gedrag het my ék het deur die woord van u lippe                                     nie

die paaie van die geweldenaar vermy.                            laat afsien van U liefdesgebod nie,

                                                                                               want U redding in my,

                                                                             het deur my soos ‘n lig geskyn, wat

                                                                              aan diegene wat my wou vervolg,

                                                                       verbaas oor my normale gedrag gelaat het.

 

 

Psa 17:5  My gange het vasgehou Ek moet bely dat ek kwade bedoelings

 aan u spore,                                   teenoor diegene gehad het

my voetstappe het nie gewankel nie. wat my te na gekom het.

                           

Psa 17:6  Ek roep U aan,                  Ek wend my tot U,

 want U verhoor my, o God!  want U kan hierdie duisternis wat in my agtergebly het,

 Neig u oor tot my,                deur U Heilige Gees verwyder,

luister na my woord!                    deur aan my self insig te gee.

                             

 

       

Psa 17:7  Maak u gunsbewyse wonderbaar, Hoor my bede, Here Jesus,

 o verlosser van die wat by u regterhand  sodat ek vry van wraak sal optree.

 skuil vir teëstanders!          

 

Psa 17:8  Bewaar my soos ‘n oogappel; Elkeen van ons is so kosbaar in U oë.  

 verberg my in die skaduwee van u vleuels  Elkeen vind by U vreugde en veiligheid,

 

 

Psa 17:9  teen die goddelose               vir my vyande kan

                                                                    U ook hulle Here Jesus word,

wat my geweld aandoen,             daarom moet ek van U verlossing getuig,

my doodsvyande wat my omring. en bid dat hulle tot ander insigte kom.

 

Psa 17:10  Hulle het hul gevoel afgesluit; Lei my Heilige Gees om met

met hul mond spreek hulle hoogmoedig.  liefde en erns van U goedheid te getuig.

 

Psa 17:11  Nou het hulle ons   Ten spyte van my voorneme om te getuig,

                                         blyk dit nou vir my dat hulle bose planne bedink,

 in ons gang omsingel;         maar genees my van vervolgingswaan,

 hulle rig hul oë daarop om  en laat ek my gevoel aan die werklikheid van gebeure toets.

 ons op die grond uit te strek.        As my vervolgingswaan foutief is, Here Jesus,

                                                        bid ek om vergifnis.

                                           

 

Psa 17:12  Hy is soos ‘n leeu wat begerig Ek het gevoel dat my vervolgers,

 is om te verskeur,                   soos brullende leeus rondloop,

en soos ‘n jong leeu                wat gereed is om my te verskeur.

wat in skuilplekke klaar lê.  Ek bid om insig of my gevoel die werklikheid weerspieël.

                             

Psa 17:13  Staan op, HERE,  Kom, Here Jesus,

 gaan hom tegemoet,          wees my genadig,     

 werp hom neer;                  gee insig,

                                            as ek drogbeelde van vergolging beleef,

     

 red my van die goddelose met u swaard; red my van die vrees in myself oor andere

                                                                            se fiktiewe vervolgings.

 

                     

Psa 17:14  met u hand van die manne, o HERE, Net U kan my gemoed verander,

 van die manne wie se deel in die lewe                sodat ek waarlik tot inkeer sal kom.               

 uit die wêreld is en wie se buik U vul met u verborge skat; Here Jesus, neem die swart   wie se seuns daarvan nog sat is,    spoke van vervolging weg,

wat weer hul oorskot aan hulle kinders laat agterbly. Ek bid vir ‘n normale lewe met  

                                                                                    my naaste.   

 

Psa 17:15  Maar ek sal u aangesig Maar U Gees het my by die realiteit van ‘n

in geregtigheid aanskou;                     liefdevolle verhouding met my naaste gebring,
ek sal versadig word met u beeld as ek wakker word. sodat ek in rus en in vrede kan lewe

No comments:

Post a Comment