Thursday 17 March 2016

PSALM 131 NUWE TESTAMENTIES VERTOLK.


PSALM 131 NUWE TESTAMENTIES VERTOLK.
 

© SA Bybelgenootskap.                                      Nuwe Testamentiese Vertolking.


Berusting.                                                                        Hoogmoed.

Psa 131:1  ‘n Bedevaartslied. Van Dawid.

o HERE, my hart is nie hoog en my oë nie trots nie;  Vir ons is dit so anders as vir Dawid.

ook wandel ek nie in dinge wat vir my te groot  Ons moet ons sonde van hoogmoed bely.

en te wonderbaar is nie. Ons stel ons aan as meerderwaardig bo die naaste.

Psa 131:2  Waarlik, ek het my siel tot bedaring gebring  Maar u, Jesus Christus,  het ons

en stilgemaak; soos ‘n gespeende kind by sy moeder, bewus gemaak van u diensnegskap.

 soos ‘n gespeende kind is my siel in my.  Nou bid ons: maak ons needrig en vorm

                                                                                                ons na u beeld en voorbeeld.

Psa 131:3  Wag op die HERE,  na u beeld en voorbeeld. Vergewe ons sonde van hoogmoed,

o Israel, van nou af tot in ewigheid!  want ons het teen u en ons naaste gesondig.

No comments:

Post a Comment