Wednesday 16 March 2016

PSALM 101 NUWE TESTAMENTIES VERTOLK.


PSALM 101 NUWE TESTAMENTIES VERTOLK.


1933 Afrikaanse Bybelvertaling.

 
© SA Bybelgenootskap.                                      Nuwe Testamentiese Vertolking.

 
Vir konings en staatsmanne.                               God en opregtheid.

 
Psa 101:1  Van Dawid. ‘n Psalm.

Ek wil sing van goedertierenheid en reg; God is eg, eerlik, openhartig en betroubaar.

tot u eer wil ek psalmsing, o HERE! Ek wil ‘n danklied sing, omdat U volmaak is!

Psa 101:2  Ek wil ag gee op regskape wandel— In U wese sien ek wie ek behoort te wees:

wanneer sal U na my kom? Jesus U is my, alsiende, Verlosser,

 Ek wandel in die opregtheid van my hart, binne-in my huis. daarom wil ek in opregtheid lewe.

Psa 101:3  Ek stel geen lae ding voor my oë nie; Kom heilig my gedrag,

die dade van afvalliges haat ek; dié sal my nie aankleef nie. o Heilige Gees, dat ek

                                                                                          openhartig en opreg sal bestaan.

Psa 101:4  ‘n Verkeerde hart moet ver van my af bly; Suiwer my van skynheiligheid,

wat kwaad is, wil ek nie ken nie. o Heilige Gees, dat ek eg en opreg sal wees.

Psa 101:5  Hy wat heimlik van sy naaste kwaad spreek, Ek wil my naaste bemoedig,

hom sal ek vernietig; hy wat hoog van oë is en trots van hart, omdat hulle ook beelddraers

                                                                                                           van U is.

hom verdra ek nie. Ek wil hulle aanmoedig om hulle talente te ontwikkel.

Psa 101:6  My oë sal wees op die getroues in die land, Help my, Here Jesus,

dat hulle by my kan woon; hy wat wandel in die weg van opregtheid, om deur my

                                                                                                            opregte gedrag,

dié mag my dien. andere aan te spoor, om ook só te lewe.

Psa 101:7  Hy wat bedrog pleeg, mag binne-in my huis nie bly nie; Ek wil die goeie in

                                                                                                         my naaste versterk,

wie leuens praat, kan voor my oë nie bestaan nie. maar help om die uitvalle te beperk.

Psa 101:8  Elke môre sal ek al die goddelose van die land vernietig, Die gemeenskap van

                                                                                                                    die heiliges,

om al die werkers van ongeregtigheid uit die stad van die HERE uit te roei. is verhef bo die

                                                                                       getye, van haat en van die kwaad,

                                                                    daarom wil ons almal, U in opregtheid verheerlik,

                                                                        deur ons aanbidding van U, o God,

                                                                            maar beslis ook van ons liefde vir mekaar.

No comments:

Post a Comment