Wednesday 30 March 2016

PSALM 121: NUWE TESTAMENTIES VERTOLK.










   
PSALM 121: NUWE TESTAMENTIES VERTOLK.
 
1933 Afrikaanse Bybelvertaling.
 
© SA Bybelgenootskap.                                      Nuwe Testamentiese Vertolking.
 
Op pad.                                                               God is ewig wakker.
Psa 121:1  ‘n Bedevaartslied. Ek slaan my oë op na die berge: Ek kyk, deur my geestesoë,
                                                                                                            op na Golgota,
waar sal my hulp vandaan kom? en ek weet waar my redding vandaan kom.
Psa 121:2  My hulp is van die HERE My redding kom net van Jesus Christus alleen,
 wat hemel en aarde gemaak het. wat by die skepping alreeds daar was.
Psa 121:3  Hy kan jou voet nie laat wankel nie; Hy hou sy beskermende oog oor my,
jou Bewaarder kan nie sluimer nie. en lei my op sy geestelike pad, wat vry is van sondekapers.
Psa 121:4  Kyk, die Bewaarder van Israel Waarlik ons verbondsGod, in  en deur
                                                                        Jesus Christus,
sluimer of slaap nie. is vir ewig wakker. Hy is radikaal ander as ons: ons kan nie sonder om in te sluimer of te slaap, normaal voortbestaan nie, maar God het geen behoefte
                                                          daaraan nie.
Psa 121:5  Die HERE is jou Bewaarder; Die Here God, Vader van onse Here Jesus,
 die HERE is jou skaduwee aan jou regterhand. het ons nie alleen agtergelaat nie:
sy Gees se bystand op gevaarlike tye, is vir ons ‘n kragbron en innerlike beskerming.
Psa 121:6  Die son sal jou bedags nie steek nie, Geen elemente van die natuur of geen                   skerppunt ammunisie,
 die maan ook nie by nag nie. kan ons ooit skei van die liefde van God, wat daar in Christus Jesus is nie.
Psa 121:7  Die HERE sal jou bewaar vir elke onheil; God se goedheid sal ons beskerm,
 jou siel sal Hy bewaar. sy grootsheid vernietig elke klein bedreiging, want sy liefde verhef ons bo alle gevare
Psa 121:8  Die HERE sal jou uitgang en jou ingang bewaar, Net Hy alleen kan ons van die satan bewaar,
 van nou af tot in ewigheid. en geen mens sal ooit ons siel kan vernietig nie,
al maak hulle ook ons liggame dood.
      


No comments:

Post a Comment