Wednesday 17 February 2016

PSALM 91 NUWE TESTAMENTIES VERTOLK.


PSALM 91 NUWE TESTAMENTIES VERTOLK.

 

1933 Afrikaanse Bybelvertaling.

 

© SA Bybelgenootskap.                                      Nuwe Testamentiese Vertolking.

 

In die beskerming van die Allerhoogste.      Jesus is jou geestelike skuiling.

 

Psa 91:1  Hy wat in die skuilplek van die Allerhoogste sit, Elkeen wat hulle geestelike skuiling

                                                                                by Jesus soek, want hulle glo in Hom,

sal vernag in die skaduwee van die Almagtige. is onder God se sorg en beskerming vir tyd

                                                                                             en ewigheid,

 

Psa 91:2  Ek sal tot die HERE sê: hulle sê vir God:

My toevlug en my bergvesting, “U bly ons toevlugsoord vir insig en berading,

my God op wie ek vertrou. ons alwyse God op wie ons volledig vertrou.”

Psa 91:3  Want Hy is dit wat jou sal red uit Dit is U wat ons beskerm teen,

die net van die voëlvanger, van die verderflike pes. die dier uit die see, die satan,

                                      en ons betrokke kry, by die bekamping van dodelike siektes.

Psa 91:4  Hy sal jou dek met sy vlerke, God kom ons magteloosheid tot hulp:

 en onder sy vleuels sal jy skuil; Hy beskerm ons teen die aanslae van die bose,

 sy trou is ‘n skild en pantser. en roep ons op om Sy volle wapenrusting aan te trek.

                                                                        Sy sorg is rondom ons.

Psa 91:5  Jy hoef nie te vrees vir die skrik van die nag, Dus hoef ons nie te vrees, 

vir die pyl wat bedags vlieg nie, vir die mag van die onsigbare geeste nie,

                                                           want ons is veilig in Jesus se arms,

Psa 91:6  vir die pes wat in die donker wandel, ook hoef ons nie vir die toekoms

                                                                                                bang te wees nie,

vir die siekte wat op die middag verwoes nie! of vir die moontlike ongeneeslike siektes

                                                           wat ons mag tref nie, want Jesus bly altyd in beheer.

Psa 91:7  Al val daar duisend aan jou sy Al sou ‘n onberekenbare aantal virusse

 en tien duisend aan jou regterhand ons daagliks bedreig, bly God in Christus getrou,

deurdat Hy ons gelei het om in gehoorsaamheid aan sy wet, om rein en ongeskonde te lewe.

—na jou sal dit nie aankom nie. Op die wyse het Hy ons immuun-stelsels versterk,

                                                             vir die doeltreffende weerstand teen dodelike siektes.

Psa 91:8  Net met jou oë sal jy dit aanskou U is genadig en barmhartig,

 en die vergelding van die goddelose sien. daarom strek U guns oor almal en alles,

                                                                    en bly U uitnodiging steeds van krag:

                                                                         ‘n ope invitasie aan almal gerig,

                                                                om na U te kom, en om sodoende in die Evangelie,

                                                                        van volledige versorging te kan kom deel.

Psa 91:9  Want U, HERE, is my toevlug. Omdat ons vir God, in Jesus, as ons Here gekies het,

Die Allerhoogste het jy jou beskutting gemaak. is ons gewis verseker van sy heil vir altyd,

Psa 91:10  Geen onheil sal jou tref en so sal daar geen geestelike afwyking in ons

                                                                            plaasvind nie,

 en geen plaag naby jou tent kom nie; en ons sal elke valse leer deur God se krag weerstaan.

Psa 91:11  want Hy sal sy engele aangaande Jesus Christus sal sy engele opdrag gee,

                                                                                        om ons so te lei,

jou bevel gee om jou te bewaar op al jou weë. om nie vir U, ons Here en ons God, op die proef

                                                                                           te stel nie.

Psa 91:12  Hulle sal jou op die hande dra, Op voorskrif van U woord sal hulle aan ons,

 sodat jy jou voet teen geen klip stamp nie. die wysheid en kennis van U gee, om

                                                                                  verantwoordelik op te tree.

Psa 91:13  Op die leeu en die adder sal jy trap, Ons sal ons gedrag reg bestuur,

 die jong leeu en die slang vertrap. nie onverskillig optree nie,

                       maar met soberheid U wet deur genade en dankbaarheid nakom.

Psa 91:14  Omdat hy My liefhet, sê God, “Omdat hulle My liefhet,

daarom sal Ek hom red; Ek sal hom beskerm, sal Ek hulle verlos,”

 omdat hy my Naam ken. sê die Here Jesus,  “omdat hulle My ken,

                      gee Ek aan hulle die reg om My kinders te wees.

Psa 91:15  Hy sal My aanroep, Wanneer hulle tot My bid,

en Ek sal hom verhoor; in die nood sal Ek by hom wees; sal ek na hulle gebed luister:

 Ek sal hom uitred en eer aan hom gee. Ek sal dit aan hulle gee, wat volgens My wil wenslik is:

                                                          hulle sal keer op keer geseën word vir hulle toenadering,

                          sodat hulle sal weet: of hulle lewe en of hulle sterwe, hulle behoort aan My.”

Psa 91:16  Met lengte van dae sal Ek hom versadig, Hulle lewensduur sal gevul word

                                                                                         met geestelike seëninge:

en Ek sal hom my heil laat sien hulle lewensloop stuur af op die nuwe hemel en op die nuwe aarde wat kom.

No comments:

Post a Comment