Thursday 25 February 2016

PSALM 119: 9-16 NUWE TESTAMENTIES VERTOLK.


PSALM 119: 9-16  NUWE TESTAMENTIES VERTOLK.

 

1933 Afrikaanse Bybelvertaling.

 

© SA Bybelgenootskap.                                      Nuwe Testamentiese Vertolking.

Heerlikheid van die goddelike Woord.               Heerlikheid om Jesus te dank.       

 

Bet.

Psa 119:9  Bet. Waarmee sal die jongeling sy pad suiwer hou? Ons glo dat ons in Christus se

Deur dit te hou na u woord. verlossing inbegrepe is, daarom maak dit nie saak

                                                                              of ons oud of jonk is nie.

Psa 119:10  Ek soek U met my hele hart;  Ons, ongeag ouderdom, glo heelhartig in Jesus

laat my nie afdwaal van u gebooie nie.  Christus, daarom hou ons die wet om dankie te sê vir

                                                                    ons verlossing in Christus.

Psa 119:11  Ek het u woord in my hart gebêre, Ek begeer om u woord en wet na te kom,

dat ek teen U nie sal sondig nie.      sodat ek u nie telleurstel nie.

Psa 119:12  Lofwaardig is U, o HERE! Ek wil u eer Here Jesus vir onverdiende verlossing,

 Leer my u insettinge!      daarom is u Woord vir my kosbaar om dit daagliks te oordink.

Psa 119:13  Ek het met my lippe vertel Soos u gesê het Jesus Christus: Mat 15:11” Nie wat in

al die verordeninge van u mond.   die mond ingaan, maak die mens onrein nie;

                                                    maar wat uit die mond uitgaan, dit maak die mens onrein.”

Psa 119:14  Ek is vrolik in die weg van u getuienisse Ek wil van u verlossing getuig,

soos oor allerhande rykdom.  want dit meer werd as al die rykdomme van die aarde.

Psa 119:15  Ek wil u bevele oordink en op u paaie let. Ek wil u Woord gehoorsaam en op my

                                                  gedrag let tot u verheerliking.

Psa 119:16  Ek sal my verlustig in u insettinge, Dit is vir my ‘n oorweldigendende  vreugde

u woord sal ek nie vergeet nie.  om u woord  te onthou.

No comments:

Post a Comment