Monday 29 February 2016

PSALM 42: NUWE TESTAMENTIESE VERTOLKING.


 PSALM 42: NUWE TESTAMENTIESE VERTOLKING.

1933 Afrikaanse Bybelvertaling.

© SA Bybelgenootskap.             Nuwe Testamentiese Vertolking.

 

Heimwee na God.                     Jesus Christus verlange.

 
Psa 42:1  Vir die musiekleier. ‘n Onderwysing van die kinders van Korag.

Psa 42:2 Soos ‘n hert wat smag na waterstrome, Soos U dissipels ‘n brandende verlange,

so smag my siel na U, o God! na U persoonlik gehad het, Here Jesus,

                                                        toe U digby Jerusalem,

                                                    uit hulle gesigsveld verdwyn,

                                                        en opgevaar het na die hemel,

                                                         net so ‘n oorheersende smagting,

                                                       het ek na U sigbare teenwoordigheid,

                                                               hier by my, Here Jesus.

Psa 42:3 My siel dors na God, na die lewende God; Ek het ‘n verterende verlange

wanneer sal ek ingaan en voor die aangesig van God verskyn? na U, Jesus, Heer van my hart,

                                                                                       want ek kan nie langer wag,

                                                                                 op u sigbare tweede verskyning nie.

Psa 42:4 My trane is my spys dag en nag, Ek treur my dae om van verlange na U,

 omdat hulle die hele dag vir my sê: Waar is jou God?  maar ander mense vra my:

                                                                          “waar is jou geloof en hoop dan vir nou?”

Psa 42:5 Hieraan wil ek dink en my siel uitstort in my: Op die dag van my bekering was U by my,

hoe ek gewoond was om voort te trek met die skare, U was voelbaar, en bykans tasbaar daar:

hulle gelei het na die huis van God, met die stem van jubel en lof hoe heerlik is die bywoning

                                                                                                                    van die eredienste,

—’n feesvierende menigte!  hoe heerlik is geestelike sang en musiek,

                                                        hoe heerlik is dit om in U diens ywerig te werk,

                                                        hoe heerlik om glimlagend te getuig,

                                                          nogtans bly hierdie verlange,

                                                            na U sigbare aanwesigheid oorweldigend.

 

Psa 42:6  Wat buig jy jou neer, o my siel, Waarom wil ek U nou so graag

 en is onrustig in my? Hoop op God; want ek sal Hom nog loof met my eie oë sien, Here Jesus?

—die verlossing van sy aangesig! Waarom het ek U woorde aan U dissipels vergeet:

                                                            U het gesê: “Ek is altyd by julle,

                                                              maar in die laaste dae is Ek,

                                                                    in julle deur die Heilige Gees.”

Psa  42:7 o My God, my siel buig hom neer in my; Nieteenstaande dié Bybelkennis,

 daarom dink ek aan U uit die land van die Jordaan en die Hermons, het hierdie verlange na U,

 van die klein gebergte af.  nie verdwyn nie,

                                           maar in my net toegeneem,

Psa  42:8 Die vloed roep na die vloed by die gedruis van u waterstrome;

 al u bare en u golwe het oor my heengegaan.

want my aardse probleme het my,

oorweldig en meegesleur,

tot by die afgrond van wanhoop:

die lewe het net te veel geword om te hanteer.

 

Psa 42:9  Maar die HERE sal oordag sy goedertierenheid gebied, Toe het die Heer weer,

 en in die nag sal sy lied by my wees, met my indringend gepraat. 

‘n gebed tot die God van my lewe. Hy het my soos gewoonlik

                                                          sag en bemoedigend aangespreek:

                                                            “Ek is by jou, Ek is in jou, Ek is met jou,

                                                                 hoor wat sê my Heilige Gees vir jou:

                                                            Ek kom weer, maar besluit nou om nie ‘n slagoffer

                                                               van jou eie negatiewe emosies te wees nie. “

 

 

Psa 42:10  Ek wil spreek tot God: My rots, waarom vergeet U my? Ek kom my innerlike onstabiliteit

Waarom gaan ek in die rou deur die vyande se verdrukking? bely, Here Jesus, vergewe my,

                                                                                                    want my emosies swaai,

                                                                                             van die een tot die ander uiterste.

Psa  42:11 Met ‘n doodsteek in my gebeente smaad my teëstanders Ek bid dat U my innerlike insig

                                                                                                                                   sal gee,

 

my as hulle die hele dag vir my sê: Waar is jou God?  sodat ek met die regte besluitneming,

daarin sal slaag om vanpas op te tree. Ek bid ernstig dat U my gemoed positief sal stem,

dat andere nie meer vreemd na my sal opkyk, en sal vra nie: “waar is jou geloof en hoop dan vir nou?”

Psa 42:12  Wat buig jy jou neer, o my siel, U, Here Jesus, het my oortuig:

en wat is jy onrustig in my? ek weet nou: U kom weer,

 Hoop op God, want ek sal Hom nog loof maar ek bid om U Gees se krag,

 —die verlossing van my aangesig en my God! sodat ek sal verander, en aanvaar:

                                                                              U het die aarde verlaat,

                                                                               maar U laat my nooit alleen nie.

No comments:

Post a Comment