Friday 19 February 2016

PSALM 32: NUWE TESTAMENTIESE VERTOLKING.


 PSALM 32: NUWE TESTAMENTIESE VERTOLKING.

1933 Afrikaanse Bybelvertaling.

© SA Bybelgenootskap.             Nuwe Testamentiese Vertolking.

 

 

Die seen van skuldvergifnis.                                    God vergewe deur Jesus Christus.

 

Psa 32:1  ‘n Psalm van Dawid; ‘n onderwysing.

Welgeluksalig is hy wie se oortreding vergewe, Gelukkig is diegene wat uit genade,

wie se sonde bedek is. in die Persoon van Jesus Christus glo,

                                        wat tot die insig van hulle eie sonde gekom,

                                           dit berou, en dit heelhartig bely het.

                                    Gelukkig is diegene wat weet dat hulle sondes,

                                            na God se guns en kruisaksie,

                                         deur die bloed, die dood en die opstanding

                                              van die enigste ewige Koning vergewe is.

Psa 32:2  Welgeluksalig is die mens Gelukkige is diegene wie se sondeskuld kwytgeskeld is,

aan wie die HERE die ongeregtigheid nie en wie deur die krag  van Christus

toereken nie en in wie se gees geen bedrog is nie. teen dubbelslagtigheid veg.

Psa 32:3  Toe ek geswyg het, het my gebeente Toe ek oor my sonde stilgebly het,

uitgeteer in my gebrul die hele dag; het ek ‘n ulkus van dié bekommernis,

                                                        oor die vretende kwaad binne in my, gekry.

Psa 32:4  want u hand was dag en nag swaar Here God, U genadige hand het sag en

                                                                              innig aan my geraak,

op my; my murg het verander soos deur somergloed. Sela. en ek het bewus geword van Jesus

                                                                                                  se eindelose liefde vir my:

                                         liefde wat belyde sonde vergewe, en dit vergeet tot in alle ewigheid. 

Psa 32:5  My sonde het ek U bekend gemaak, In reaksie op U onvoorstelbare offer

                                                                      aan die kruis,

en my ongeregtigheid het ek nie bedek nie. het ek U voldoeningsprys aangegryp,

 Ek het gesê: Ek wil aan die HERE my oortredinge en openlik my donkere sonde aan U onthul:

 bely; en U het die ongeregtigheid van my sonde vergewe. Sela. “ Ek is ‘n rebel en ‘n  

                                            revolusionêr, teen U Koninkryk, o God!”

                                                        Hoe geweldig groot is U eindelose geduld met my, Here,

                                                           want U het hierdie verset-gees van my vergewe. 

Psa 32:6  Daarom sal elke vrome U aanbid in ‘n tyd My gebed is: breek hierdie verset-gees

                                                                                     van my,

 as U te vinde is; ja, by ‘n oorstroming van groot sodat ek te alle tye gunstig teenoor U

                                                                  

 waters sal hulle nie aan hom raak nie. mag staan.

Psa 32:7  U is ‘n skuilplek vir my; U, Here Jesus, is my raadgewer:

U bewaar my vir benoudheid; U gee insig, U verander my gemoed,

U omring my met vrolike gesange van bevryding. Sela. U wys die regte koers aan wat ek

                                                                            moet beoefen.

                                                             U harmonieer my lewenslied tot aanvaarbare oktawe

Psa 32:8  Ek wil jou onderrig en jou leer aangaande  U het gesê: “Ek wil jou graag leer,

 die weg wat jy moet gaan; en die regte rigting wys wat geluk en voorspoed bring.      

 Ek wil raad gee; my oog sal op jou wees. Ek wil berading doen,

                                                                 en gevoelvol na jou luister.

      

Psa 32:9  Wees nie soos ‘n perd, Moenie rebels wees soos ‘n dier nie:

 soos ‘n muilesel wat geen verstand het nie, nie soos ‘n donkie wat sy kop twee maal stamp,

 wat ‘n mens moet tem met toom en teuel en wat deur skade en skande wys word nie.”

 as sy tuig, anders kom hy nie naby jou nie.

Psa 32:10  Die goddelose het baie smarte, Die ongelowiges se vreugde is gedemp,

 maar hy wat op die HERE vertrou— want hulle het geen innige verbintenis met U nie,

met goedertierenheid sal Hy hom omring. maar diegene wat U, Here Jesus, persoonlik ken,

 ontvang God se oorvloedige liefde. Ons bid vir die ongelowiges dat hulle U liefde sal aanneem wat daar in Jesus Christus vir hulle is.

 

Psa 32:11  Wees bly in die HERE en juig, Wees bly, en jubel dit uit,

                                                             want ons sondes is  vergewe:

 o regverdiges! En jubel, alle opregtes van hart vergewe dus mekaar,

                                                              en vergeet dit wat aan jou verkeerd gedoen is.

No comments:

Post a Comment