Saturday 29 October 2016

PSALM 86 NUWE TESTAMENTIES VERTOLK.



1933 Afrikaanse Bybelvertaling.

© SA Bybelgenootskap.                                      Nuwe Testamentiese Vertolking.

Geroep om hulp.                                                            God gee nuwe krag..

 
Psa 86:1  ‘n Gebed van Dawid.

HERE, neig u oor, verhoor my,                                    Genadiglik hoor U my smeekgebede,

want ek is ellendig en behoeftig.                               want U is die liefdevolle Vader, o God.

Psa 86:2  Bewaar my siel,                                            U, Jesus, het self my uitgenooi,

want ‘n gunsgenoot is ek;                                            om met U te praat,

                                                                      want U Gees tree, met onuitspreeklike woorde,

                                                                            

U, my God, verlos u kneg wat op U vertrou.  vir my by die Vader in.

Psa 86:3  Wees my genadig, o Here,              Daarom weet ek dat

want ek roep U aan die hele dag deur.     U bereid is om, dag en nag, na my te luister, 

Psa 86:4  Verbly die siel van u kneg,         want U word nie moeg om,

want tot U, o Here, hef ek my siel op.         aandag aan my hulpgeroep, te gee nie.

Psa 86:5  Want U, o Here,                            Alhoewel ek skuldig voel,

 is goed en vergewensgesind en         om U oor elke klein kwelling te pla,

groot van goedertierenheid vir almal wat U aanroep. is U in Jesus ‘n geduldige Vader,

                                                                                     wat in erbarming na my luister.

Psa 86:6  HERE, luister na my gebed  My gebede is somtyds gevul met herhalings

 en let op die stem van my smekinge.                 wat nooit ‘n einde kry nie,

                                                                            nogtans bly U ‘n getroue luisteraar.

Psa 86:7  In die dag van my benoudheid           Gebede is energietappend,

 roep ek U aan, want U verhoor my.      want my gesprek met U,

                                                         is emosie-belaai. Nogtans wil ek met U praat:

                                                          die gesprekke is allerkosbaar vir my.

Psa 86:8  Daar is niemand soos U onder die gode, As ek met U praat,

Here, en daar is niks soos u werke nie. staan ek in verwondering oor U wese:

                                                               U is lankmoedig en bereid om aandagtig

                                                                     na my hulpgeroep te luister.

Psa 86:9  Al die nasies wat U gemaak het,   U is die Skepper van alle mense,

sal kom en hulle voor u aangesig neerbuig,   op hierdie aarde.

Here, en hulle sal u Naam eer;                  U gee besondere aandag

                                                                  aan almal, of hulle U aanbid of nie,

Psa 86:10  want U is groot en doen wonders, want U waak oor U Skepping,

U alleen is God. soos geen ander skepper dit ooit sal doen nie:

                                                                  U alleen, heg waarde aan alles, wat U gemaak het.

Psa 86:11  Leer my, HERE, u weg:                   Trouens U hou ‘n wakende oog oor alles:

ek sal in u waarheid wandel;                           U onderhouing van alle dinge,

verenig my hart tot die vrees van u Naam.      is sonder ophou, en strek van sekonde tot sekonde.    

Psa 86:12  Here, my God, ek wil U loof           Aan so ‘n God wil ek,

 met my hele hart en u Naam vir ewig eer;      net eer en verheerliking toebring,

                                                                        wat bereid is om, ten spyte van my sondigheid,

                                                                          steeds gevoelvol vir my om te gee,

Psa 86:13  want u goedertierenheid is groot oor my, want dit is net ‘n God wat sy

en U het my siel uit die doderyk diep daaronder gered. skepsele oneindig lief het,

                                                                                             wat so optree.

Psa 86:14  o God, vermeteles het teen my opgestaan, As ek bely dat U groot en eindeloos goed is,

 en ‘n bende tiranne soek my lewe;                             besef ek terdeë dat ek nietig is,

en hulle stel U nie voor hul oë nie.                     maar daarby tree ek nydig teenoor my naaste op.

                                                             Vergewe my Here Jesus, maar help my om U liefdesgebod

                                                                   uit te voer.

Psa 86:15  Maar U, Here, is ‘n barmhartige en genadige God, U, o God, is so gans anders,

 lankmoedig en groot van goedertierenheid en trou. want U is vol erbarming,

                                                                                en so goedgunstig teenoor U skepsele ingestel.

Psa 86:16  Wend U tot my en wees my genadig; U is Gees, daarom word U nie moeg of afgemat nie.

gee u sterkte aan u kneg en verlos die seun van u diensmaagd. U het geen behoefte aan insluimer of slaap                        

                                                                             nie, want U wese is geestelik,

                                                                              maar myne is menslik, en gevolglik

                                                                              word ek moeg en moedeloos,

                                                                              weens die eise van elke dag.

Psa 86:17  Doen aan my ‘n teken ten goede,  Ek is so dikwels kragteloos,

sodat my haters dit sien en beskaamd kan staan, en verloor my lewenslus.

 omdat U, o HERE, my gehelp en getroos het.. Ek kom bid om nuwe krag,

want ek wil energievol optree. Ek bid om insig, sodat U Gees my sal lei,

om handelend saam met U, om sodoende die lewenseise wat

energietappend is, reg te bestuur.

No comments:

Post a Comment