Wednesday 26 October 2016

PSALM 143: NUWE TESTAMENTIES VERTOLK.


 

 

© SA Bybelgenootskap.                                      Nuwe Testamentiese Vertolking.

 

Dawid bid om gou verlos te word                  Bid die onse Vader gebed.

Van sy vyande.

 

Psa 143:1  ‘n Psalm van Dawid.

o HERE, hoor my gebed;  Jesus Christus u het my geleer

 luister tog na my smekinge; hoe om te bid:

verhoor my in u trou, in u geregtigheid. “Onse Vader wat in die hemele is,

Psa 143:2  En gaan nie na die gereg met u kneg nie, laat u Naam geheilig word;

want niemand wat leef, is voor u aangesig regverdig nie.   laat u koninkryk kom;

Psa 143:3  Want die vyand vervolg my siel;  laat u wil geskied,

 hy vertrap my lewe teen die grond;  soos in die hemel net so ook op die aarde;

hy laat my woon in duisternisse soos hulle wat lankal dood is. gee ons vandag ons daaglikse brood;

Psa 143:4  En my gees versmag in my,  en vergeef ons ons skulde,

 my hart verstyf in my binneste. soos ons ook ons skuldenaars vergewe;

Psa 143:5  Ek dink aan die dae uit die voortyd; en lei ons nie in versoeking nie,

 ek peins oor al u dade; maar verlos ons van die Bose.

ek dink ná oor die werk van u hande. Want aan U behoort die koninkryk

Psa 143:6  Ek brei my hande tot U uit;  en die krag

 my siel dors na U soos ‘n uitgedorde land. Sela.  en die heerlikheid

Psa 143:7  Verhoor my tog gou, HERE: my gees beswyk! tot in ewigheid. Amen. “

Verberg u aangesig nie vir my nie,  Ons gebed is nie tevergeefs,

sodat ek nie word soos hulle wat in die kuil neerdaal nie.  want dit is soos U gesê het

Psa 143:8  Laat my u goedertierenheid in die môre hoor,  dat ons moet bid.

want op U vertrou ek; maak my bekend die pad wat ek moet gaan,  Ons vertou u dat

want ek hef my siel op tot U.  U ons daaglikse brood sal voorsien,

Psa 143:9  Red my van my vyande, HERE!  U sal ons uit genade vergewe,

By U skuil ek.     want die bloed van Jesus Christus reinig ons van alle sonde.

Psa 143:10  Leer my om u welbehae te doen,  Leer my om

 want U is my God. Laat u goeie Gees my lei in ‘n gelyk land. U Naam te heilig,

Psa 143:11  o HERE, maak my lewend om u Naam ontwil; om U koninkryk in my lewe

 lei my siel uit die benoudheid, in u geregtigheid.  te laat kom.

Psa 143:12  En vernietig my vyande in u goedertierenheid,  Leer my om my vyande ook lief te hê

 en bring hulle almal om wat my as vyand behandel;  soos myself,

want ek is u kneg.                want dit is u bevel vir my.

 

 

No comments:

Post a Comment