Friday 28 October 2016

PSALM 119: 41-48 NUWE TESTAMENTIES VERTOLK.


 
 

 

1933 Afrikaanse Bybelvertaling.

 

© SA Bybelgenootskap.                                      Nuwe Testamentiese Vertolking.

 

Heerlikheid van die goddelike Woord.               Heerlikheid om Jesus te dank.       

 

Psa 119:41  Wau. En laat u goedertierenhede oor my kom, Here Jesus, u seën my sonder

 o HERE, u heil volgens u belofte,                                            dat ek dit verdien;

Psa 119:42  sodat ek my smader iets kan antwoord,  ek wil net van u goedheid bly getuig

 want ek vertrou op u woord.                    ten spyte  van goeie en slegte omstandighede.

Psa 119:43  En onttrek die woord van waarheid nie geheel  Here Jesus inspireer my om

en al aan my mond nie, want op u verordeninge wag ek.  volhardend van u te bly getuig.

Psa 119:44  Dan wil ek u wet altyddeur onderhou,  Ek kom u wet na,

vir ewig en altyd, omdat ek uiters dankbaar is vir die verlossing wat  u vir my gedoen het.

Psa 119:45  en in die ruimte wandel, Oral in die kultuur, en die natuur doen ek u wil

 want ek soek u bevele.   wat in u wet opgesluit is.

Psa 119:46  Ook wil ek voor konings van Sonder huiwering  wil ek van u getuig

 u getuienisse spreek en my nie skaam nie.  teenoor Regeerders en onderdane.

Psa 119:47  En ek wil my verlustig in  Dit is heerlik om u gebooie na te kom,

u gebooie wat ek liefhet,  want ek het u bevele lief.

Psa 119:48  en my hande ophef na u gebooie Ek bid dat ek u gebooie gereeld

wat ek liefhet, en u insettinge oordink.  sal nakom en dit oordink.

 

 

 

No comments:

Post a Comment