Wednesday 26 October 2016

PSALM 142: NUWE TESTAMENTIES VERTOLK.


PSALM 142:  NUWE TESTAMENTIES VERTOLK.

 

© SA Bybelgenootskap.                                      Nuwe Testamentiese Vertolking.

 

Gebed onder sware vervolging                      U, Here Jesus, verhoor gebede.

 

Psa 142:1  ‘n Onderwysing van Dawid, toe hy in die spelonk was. ‘n Gebed. ----

Psa 142:2  Hardop roep ek die HERE aan,  In my nood, bid ek hardop

hardop smeek ek die HERE.                                tot u, Here Jesus.

Psa  142:3  Ek stort my klagte uit voor sy aangesig;  U het gesê:

ek maak voor sy aangesig my nood bekend.  vra en vir julle sal gegee word.

Psa 142:4  As my gees in my versmag,   Ek vertrou op U alwetenheid,

dan ken U my pad.   Jesus Christus, want u ken my nood by voorbaat.

Op die pad wat ek moet gaan, het hulle ‘n vangnet vir my gespan.  Help my asseblief.

Psa 142:5  Ek sien uit na regs en kyk,  Niemand wil my help nie,

maar daar is niemand wat my ken nie;   maar niemand ken my nood nie.

die toevlug is vir my verlore; niemand vra na my nie.  Niemand sal na my luister nie.

Psa 142:6  Ek roep U aan, o HERE! Here Jesus u is al een na wie ek kan gaan.

Ek sê: U is my skuilplek, my deel in die land van die lewendes. Net by u is daar hulp en raad.

Psa  142:7 Luister na my smeking, Ek is in diepe nood,

 want ek is baie swak;       my gees is swak

red my van my vervolgers, en ek bid vir my vyande dat hulle

 want hulle is vir my te sterk.  tot bekering sal kom.

Psa 142:8  Lei my siel uit die gevangenis om u Naam te loof.  Ek wil nou getuig van die

Die regverdiges sal my omring as U aan my goed doen. uitkoms wat u alreeds bewerk het!

 

 

No comments:

Post a Comment