Monday 21 November 2016

PSALM 144: NUWE TESTAMENTIES VERTOLK.


© SA Bybelgenootskap.                                      Nuwe Testamentiese Vertolking.

Gebed vir ‘n oorwinning

En ‘n beeld van toekomstige seen.                      Here Jesus u seen ons.

Psa 144:1  ‘n Psalm van Dawid.

 Geloofd sy die HERE, my rots,                           Here Jesus, u maak ons sterk

 wat my hande leer om te veg,                              nie om oorlog te maak nie,

 my vingers om oorlog te voer—                         maar om u te dank.

Psa 144:2  my goedertierenheid en my bergvesting, Ons loof en dank u vir u

 my skans en my redder,                                               liefde, u redding en volgehoue

my skild en die Een by wie ek skuil,                         betrokkenheid by ons.

 wat my volk aan my onderwerp.                              Ons prys u naam!

Psa 144:3  o HERE, wat is die mens dat U hom ken,  U het ons eerste liefgehad,

die mensekind dat U op hom ag gee?                           U het ons in Jesus uitverkies.

Psa 144:4  Die mens is soos die nietigheid;                   Ons is niks, maar u het ons

sy dae is soos ‘n vlugtige skaduwee.                             U verteenwoordigers gemaak.

Psa 144:5  Buig u hemele, HERE,                                 Die hele skepping getuig

en daal neer; raak die berge aan,                                    van u grootheid

dat hulle rook!                                                                 en u almag, Here Jesus.

Psa 144:6  Slinger bliksems en verstrooi hulle;             U is self God.

stuur u pyle uit en verwar hulle!                                    U het self gesê:”Ek en die Vader is een.”

Psa 144:7  Strek uit die hoogte u hande uit;                   Al gaan ek deur diep donkertes 

ruk my uit, en red my uit groot waters,                          sal ek nie bang wees nie,

 uit die hand van vreemdes,                                            want u is by my, Here Jesus.

Psa 144:8  wie se mond leuens spreek                            U teenwoordigheid skep die atmosfeer

en wie se regterhand ‘n regterhand van bedrog is.           van vrede en veiligheid.

Psa 144:9  o God, ek wil ‘n nuwe lied sing tot u eer,      Ons wil ‘n nuwe lied sing

 op die tiensnarige harp wil ek U psalmsing.                   wat gepas is om u al die eer te bring.

Psa 144:10  U wat aan konings die oorwinning gee,       Ons is geestelike oorwinnaars wat

wat u kneg Dawid ontruk aan die gevaarlike swaard.      meer werd is as geweldenaars,

Psa 144:11  Ruk my uit en red my uit die hand van vreemdes,  want u wil die weg van

wie se mond leuens spreek                                                         heiligmaking vir u kinders

en wie se regterhand ‘n regterhand van bedrog is;              uitstippel, sodat hulle dit bewandel.

Psa 144:12  sodat ons seuns soos plante mag wees            U wil net die beste vir u kinders voorsien,

wat opgekweek is in hulle jeug,                                          daarom verg dit jeugdige heiligmaking

 ons dogters soos hoekpilare wat uitgebeitel                       van jonk en oud,

 is na die boustyl van ‘n paleis;                                           afgesien van die adres waar ons woon.

Psa 144:13  dat ons skure vol mag wees,                             U wil ons geestelik voorpoedig maak,  

wat allerhande soorte voorraad oplewer;                              sodat ons sonder ophou en

ons kleinvee by duisende mag aanteel,                                voortdurend bid en getuig.

by tien duisende vermeerder word op ons velde;                 Ons kan net getuig van u Gees

Psa 144:14  ons beeste gelaai mag wees;                             se werk in ons,

geen bres in ons mure en geen uittog daaruit,                  daarom is daar geestelike groei

 en geen geskreeu op ons pleine nie.                                 in ons.

Psa 144:15  Welgeluksalig is die volk met wie dit so gaan; Gelukkig is ons as ons die kosbare

 welgeluksalig is die volk wie se God die HERE is!              Evangelie toe-ein.

 

No comments:

Post a Comment