Wednesday 2 November 2016

PSALM 130 NUWE TESTAMENTIES VERTOLK.


 

© SA Bybelgenootskap.                                      Nuwe Testamentiese Vertolking.

Uit die dieptes.                                                      God en die dieptes.

Psa 130:1  ‘n Bedevaartslied.

Uit die dieptes roep ek U aan, o HERE! Uit my donker dieptes kyk ek met dooie oë op

                                                                 na U, Jesus, my redder aan die kruis,

                                                             want net U ken my verleentheid,

                                                             omdat ek nie so behoort te voel nie.

Psa 130:2  Here, hoor na my stem;        Nogtans is hierdie donkerte ‘n werklikheid

laat u ore luister na die stem van my smekinge.  al is ek ‘n gelowige. Uit my donkerte,

                                                                      en uit my dieptes van ellende,

                                                                sal ek opstaan en na my Vader gaan:

                                                                      ek sien U al op die horison:

                                                                 U wag my in, soos die liefdevolle Vader,

                                                                    van die verlore seun.

Psa 130:3  As U, HERE, die ongeregtighede Here Jesus, vergewe my onvanpaste gevoel:

 in gedagtenis hou, Here, wie sal bestaan?  ek kom bely my donkerte en my dieptes van ellende.

                                      Hoe heerlik om te weet: U spreek my vry,  deur Jesus bloed.

Psa 130:4  Maar by U is vergewing,  In my donker oomblikke is U al helder ligpunt:

 dat U gevrees mag word. soos ‘n skerp ligpunt aan die einde van ‘n eindelose tonnel,

                                                     is U teenwoordigheid my enigste redding.

Psa 130:5  Ek wag op die HERE; my siel wag, My gemoed is weerbarstig en wil nie lig nie,

en ek hoop op sy woord. maar met Jesus se wonderbaarlike krag,

                wat in my werk, en wat die positiewe kant van my energie aktiveer, 

                                 ontsluit dit my daadwerklike besluit teen die duisternis.

Psa 130:6  My siel wag op die Here meer as wagters Ek bid om geduld en die deurwerking van die

 op die môre, wagters op die môre. oorsake van my donkerte, o Here!

Psa 130:7  Wag op die HERE, o Israel! Laat ek lankmoedig met myself wees, Here Jesus,

want by die HERE is die goedertierenheid, skenk aan my bedaardheid,

en by Hom is daar veel verlossing; sodat ek nie oornag kitsoplossing van U verwag nie.  

Psa 130:8  en Hy self sal Israel verlos van al sy ongeregtighede. Net Hy alleen verlos my van alle  gemoedsverduistering, ek juig daaroor, Jesus Christus!

No comments:

Post a Comment