Wednesday 23 November 2016

PSALM 140: NUWE TESTAMENTIES VERTOLK.


PSALM 140:  NUWE TESTAMENTIES VERTOLK.

 

© SA Bybelgenootskap.                                      Nuwe Testamentiese Vertolking.

 

Gebed vir beskerming teen                       Gebed vir my vyande.

Goddelose mense.

 

Psa 140:1  Vir die musiekleier. ‘n Psalm van Dawid.

Psa 140:2 Red my, HERE, van die kwaaddoeners, Here Jesus ek vrees

bewaar my vir die manne van geweld;                       vir my vyande.

Psa 140:3 wat slegte dinge in die hart bedink,         Ek weet nie van

 wat elke dag stryd verwek.                                    al die kwaad wat hulle teen

Psa 140:4 Hulle maak hul tong skerp soos ‘n slang;   my kan aandoen nie.

gif van ‘n adder is onder hulle lippe. Sela.  Ek is magteloos teen hulle aanslag.

Psa 140:5 Bewaar my, HERE,   Ek bid, Here Jesus, dat u my sal bekerm.

vir die hande van die goddelose;    Moontlik is ek die oorsaak van my

 behoed my vir die manne van geweld   vyande se opptrede.

 wat planne beraam om my voete weg te stoot.  En hulle wil moontlik

Psa 140:6 Trotsaards het vir my ‘n vangnet       wraak neem teen my,

 gespan en toue; hulle het ‘n net uitgespan      omdat ek teen hulle

 aan die kant van die pad;                       verkeerd gedoen en hulle te na gekom het.

 strikke het hulle vir my gestel. Sela.    En nou wil hulle met alle mag en wraak

Psa 140:7  Ek het tot die HERE gesê:    toeslaan, Here Jesus.

 U is my God; luister tog,                        Maar ek vind vertroosting in wat u

 HERE, na die stem van my smekinge!   gesê het: as jy gesondig het teen jou

Psa 140:8  HERE Here, Sterkte van my heil,      vyande gaan bely jou skuld.

 U beskut my hoof in die dag van stryd!    As hulle nie wil luister nie,

Psa 140:9  HERE, gee tog nie die begeertes  neem ‘n ouderling saam

 van die goddelose nie; laat sy listige plan nie geluk,  om die saak te besleg.

 sodat hulle hul verhef nie. Sela.   Ek wil u weg van skuld belydenis volg,

Psa 140:10  Wat betref die hoof van die wat my omring   Here Jesus.

—laat die onheil van hulle lippe hulle oordek.      Ek bid dat u my sal sterk om wel belydenis


 Psa 140:11  Laat vurige kole op hulle afgegooi word;      van skuld te doen, want dit is so


mag Hy hulle laat val in die vuur, in kuile,      problematies om dit wel te doen.

 sodat hulle nie weer opstaan nie!       Maar ek bid vir my vyande,

Psa 140:12  Laat die kwaadspreker nie op aarde  ek bid vir hulle voorspoed,

bevestig word nie; die man van geweld          ek bid dat hulle my skuld

—laat die ongeluk hom jaag met slag op slag.   belydenis sal aanvaar.

Psa 140:13 Ek weet dat die HERE die regsaak van die ellendige, Ek bid

 die reg van die behoeftiges sal behartig.      dat ek my vyande sal

Psa 140:14 Sekerlik, die regverdiges sal u Naam loof, liefhê soos ek

die opregtes sal voor u aangesig woon.       myself lief het.

 

No comments:

Post a Comment