Tuesday 12 April 2016

PSALM 90: NUWE TESTAMENTIES VERTOLK.


PSALM 90: NUWE TESTAMENTIES VERTOLK.

 1933 Afrikaanse Bybelvertaling.

© SA Bybelgenootskap.                                      Nuwe Testamentiese Vertolking.

Verganklikheid van die mens.                           God die ewige.

Psa 90:1  ‘n Gebed van Moses, die man van God. Here Jesus, U is God,

Here, U was vir ons ‘n toevlug van geslag tot geslag. want U is daar vanaf alle tye,

                                                    dog U is egter, ‘n redder en ‘n beskermer, vir ons almal.

 Psa 90:2  Voordat die berge gebore was Voor daar iets was,

en U die aarde en die wêreld voortgebring het, het U reeds bestaan. Trouens U was betrokke,

 ja, van ewigheid tot ewigheid is U God. by die skeppingsgebeure, omdat U ‘n ewige God is.

Psa 90:3  U laat die mens terugkeer tot stof en sê: Die mens daarenteen is stoflik,

Keer terug, o mensekinders! gemaak van rooi landbougrond, en op U bevel, keer ons terug na

                                                         ons basiese bestandeel.

Psa 90:4  Want duisend jaar is in u oë soos die dag Die millennia kom en die millennia gaan,

van gister as dit verbyskiet, en soos ‘n nagwaak. maar vir U tydsbegrip, is dit soos ‘n dag wat                      verby is: vir ons is dit onvoorstelbaar.

Psa 90:5  Weggespoel het U hulle; Op U bevel breek ons sterwens-oomblik aan,

hulle word ‘n slaap; maar U het die verganklikheid vernietig deur U opstanding,

sodat ons einde ‘n nuwe begin word.

in die môre is hulle soos die gras wat weer uitspruit: Alhoewel ons lewensloop verwelk soos die van ‘n blom, is die wederkoms ‘n nuwe kelk wat ontvou,

Psa 90:6  in die môre bloei dit en spruit weer uit; op die oomblik dat ons dit nie verwag nie,

in die aand sny ‘n mens dit af, en dit verdor. want as U weer op die sneeuwit wolke verskyn,

                                                     is die nuwe hemel en die nuwe aarde in sy volle glorie hier.

Psa 90:7  Want ons vergaan deur u toorn, ‘n Jubelende kantate styg op uit die stof,

 en deur u grimmigheid word ons verskrik. want U genadige dag het aangebreek.

Psa 90:8  U stel ons ongeregtighede voor U, Jesus spreek ons vry, want sy bloed

         het toendertyd,

ons verborge sondes in die lig van u aangesig. het die splinterhout van die kruis, so rooi gekleur, dat almal swyend net kon dink: daar was geen kruis ooit so rooi.

Psa 90:9  Want al ons dae gaan verby deur u grimmigheid, Onder God se liefde, is daar die sekere wete,

 ons bring ons jare deur soos ‘n gedagte. dat daar ongekende vreugde en vrede,

by die Wederkoms gaan wees.

Psa 90:10  Die dae van ons jare— Ons is bevoorreg as U aan ons ‘n lang lewe op aarde skenk,

daarin is sewentig jaar, of as ons baie sterk is, tagtig jaar; al word ons selfs tagtig, dan bly ons aan U goedheid gedenk,

en die uitnemendste daarvan is moeite en verdriet; terwyl ons daagliks ons aardse spanning en frustrasies hanteer.

 want gou gaan dit verby, en ons vlieg daarheen. Inderdaad is die lewe van korte duur.

Psa 90:11  Wie ken die sterkte van u toorn en u grimmigheid, Hoe bevoorreg is ons nie!

ooreenkomstig die vrees wat aan U verskuldig is? Hoe is ons van die sware straf op ons sondes deur Jesus gespaar!

Psa 90:12  Leer ons om ons dae so te tel Al weet ons van die eindelose vreugde wat wag,

dat ons ‘n wyse hart mag bekom! bid ons nou om insig, en daadwerklike gedragsaanpassings

wat net U, in ons en deur ons en met ons, wil bewerk.

Psa 90:13  Keer terug, HERE! Tot hoe lank? Alhoewel veranderings aan ou gewoontes uiters moeilik is,

 En ontferm U oor u knegte. is die volhardende pogings steeds uiters gewens.

Psa 90:14  Versadig ons in die môre met u goedertierenheid, Gee aan ons die liefdesgesindheid wat daar in Christus is,

sodat ons kan jubel en bly wees in al ons dae. sodat ons daagliks in volwassewording sal groei.

Psa 90:15  Maak ons bly na die dae waarin U ons verdruk het, Here Jesus bevry ons van ons katastrofale gemoed,

na die jare waarin ons onheil gesien het. sodat ons vry en onbelemmerd, sonder kla en kommer, ons lewe kan geniet.

Psa 90:16  Laat u werk vir u knegte sigbaar word Laat ons in hierdie tyd aan U ewigheid bly dink,

en u heerlikheid oor hulle kinders. want net U, Jesus, laat ons deel word van die onverganklikheid.

Psa 90:17  En laat die lieflikheid van die HERE onse God Ons weet dat Jesus lewe,

oor ons wees, en bevestig die werk van ons hande oor ons, daarom hou U U handewerk in stand.

 ja, die werk van ons hande, bevestig dit! In U hand is almal en alles geborge, en bestand teen algehele vernietiging. 

No comments:

Post a Comment